Veelgestelde vragen

Hoe werkt overstappen en opzeggen van provider?

Met onze overstapservice nemen wij u werk uithanden; wanneer u overstapt via Aanbiedercheck zeggen wij uw oude contract voor u op en melden u aan bij de nieuwe provider. Zo komt u nooit zonder internet,tv of telefoon aansluiting te zitten. Overstappen via Aanbiedercheck is eenvoudig maar voor alle zekerheid hebben wij de stappen die u moet doorlopen op een rijtje gezet op deze pagina. Zo kunnen wij uw oude contract alleen opzeggen wanneer u overstapt “van” of “naar” één van de volgende aanbieders: KPN, Ziggo, UPC, Telfort, Tele2, Online en XS4ALL. Bij de andere providers moet u zelf opzeggen, hierbij kunt u gebruik maken van onze standaard opzegbrief.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Inhoudsopgave

Wat klanten zeggen…

Mevr. F uit Drachten

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Ziggo.

Dhr. Z uit Nieuwkoop

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Online.nl

Dhr. P uit Kampen

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Tele2

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.