Veelgestelde vragen

Hoe verloopt het bestellen via jullie website?

Wanneer u het juiste abonnement gevonden heeft kunt u deze gratis en veilig bestellen door op de “Bestellen” knop te drukken. In het bestelformulier vragen wij u om uw gegevens en wensen in te vullen. Nadat u besteld heeft sturen wij u een bevestigingsmail (of een brief per post wanneer u geen e-mail adres heeft). Uw bestelformulier sturen wij door naar uw nieuwe provider. Toch niet helemaal zeker van uw keuze? U kunt uw pakket binnen 14 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling annuleren. Enkele dagen nadat u uw bestelling heeft gedaan krijg u een brief met gegevens over uw nieuwe pakket zoals de opleverdatum en de datum waarop u uw doe-het-zelf installatiepakket mag verwachten. Wanneer u gekozen heeft voor installatie zal de monteur telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Inhoudsopgave

Wat klanten zeggen…

Mevr. F uit Drachten

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Ziggo.

Dhr. Z uit Nieuwkoop

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Online.nl

Dhr. P uit Kampen

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Tele2

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.