Veelgestelde vragen

4. Per wanneer kan ik overstappen?

U kunt overstappen als u contract afloopt of wanneer uw contract reeds is afgelopen. Dan wordt deze automatisch verlengd, maar is wel maandelijks opzegbaar. De levertijd van uw nieuwe abonnement (zowel bij bestellen als overstappen) ligt tussen 2 en 4 weken. De levertijd van uw abonnement vindt u terug in de specificaties van dit specifieke abonnement. Als u na het ontvangen van de bevestigingsbrief van de provider nog vragen heeft over de opleverdatum van uw nieuwe abonnement kunt u contact opnemen met uw nieuwe provider. Hier hebben wij de contactgegevens van alle providers op een rij gezet. Mocht u willen overstappen voordat het contract is beëindigd, dan brengen de meeste maatschappijen de kosten voor het voortijdig beëindigen in rekening.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Inhoudsopgave

Wat klanten zeggen…

Mevr. F uit Drachten

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Ziggo.

Dhr. Z uit Nieuwkoop

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Online.nl

Dhr. P uit Kampen

is op 31 augustus 2016 overgestapt naar Tele2

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.