Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 21.00
088 900 17 64
- 14 dagen bedenktijd
- 313.398 tevreden klanten gingen u voor
Zojuist overgestapt
Mevr. P uit 's-Gravenhageis op 22 april 2018 overgestapt naar Vodafone
Mevr. D uit Maastrichtis op 22 april 2018 overgestapt naar Ziggo
Mevr. F uit Naaldwijkis op 22 april 2018 overgestapt naar Stipte
Dhr. B uit Bredais op 22 april 2018 overgestapt naar Tele2
Dhr. Z uit Puttenis op 22 april 2018 overgestapt naar XS4ALL
Ziggo alles in 1… de juiste keuze
Met Ziggo alles in 1 kunt u internetten, bellen en tv kijken met één pakket, zo bespaart u geld ten opzichte van 3 losse abonnementen. Bij Ziggo kunt u kiezen uit vaste pakketten of zelf een bundel samenstellen. U kiest dan de gewenste internetsnelheid, of u wel of niet gebruik wilt maken van live tv programma’s pauzeren en naar welk bellen pakket uw voorkeur uitgaat. Bent u zeker dat u met Ziggo Alles in 1 het juiste pakket heeft en de beste deal? Bij Aanbiedercheck vergelijkt u Ziggo alles in 1 in een handomdraai met KPN en andere aanbieders.
Ziggo TV en Internet Z3
Ziggo TV en Internet Z2
Ziggo TV en Internet Z1
Ziggo Internet en TV
Ziggo Internet en TV Smart
Ziggo Internet en TV Connect & Play Start
Ziggo Internet en TV Connect & Play Complete
Ziggo Internet en TV Connect & Play Max
Ziggo Alles in 1 Basic
Ziggo Alles in 1 Connect & Play Complete
Ziggo Alles in 1 Connect & Play Start
Ziggo Alles in 1 Connect & Play Max
Ziggo Alles-in-1 Plus
Ziggo Alles-in-1 Extra
Ziggo Alles-in-1 Basis
Ziggo Kabel TV
Welk Ziggo alles in 1 pakket is goed voor mij?
De namen van de Ziggo alles in 1 pakketten zijn onlangs veranderd, plus en extra heten nu SamenCompleet en GewoonGoed. Doe de check hiernaast en wij tonen u de verschillen tussen de pakketten op basis van uw internetgebruik, uw tv kijkgedrag en uw belgewoonten. Wij vergelijken de prijzen van Ziggo alles in 1 dan gelijk met KPN alles in 1 en andere providers. Wij zijn een officieel Ziggo verkooppunt, doe de check hiernaast en bekijk onze tijdelijke Ziggo alles in één aanbieding.
Veelgestelde vragen
-
Welke internetsnelheden heeft Ziggo?
Ziggo heeft als een van de weinige providers geen abonnementen via glasvezel internet. Wel zijn de snelheden via kabelinternet voor vrijwel iedereen ruim voldoende om goed te kunnen internetten. Het goedkoopste internetpakket haalt namelijk al een downloadsnelheid van 40 MB/s, net zo snel als bijvoorbeeld XS4ALL. Dit internetabonnement wordt Ziggo Start genoemd. Het snelste internet via Ziggo wordt aangeboden onder de naam “Ziggo Max”. Hiermee kunt u downloaden tot wel 300 MB/s. Controleer via de postcodevergelijker wat de technisch haalbare maximale internetsnelheid op uw adres is. In combinatie met televisie biedt Ziggo overigens nog internet aan met een downloadsnelheid vanaf 25 MB/s. -
Wat zijn de voordelen van Ziggo?
Ziggo is met regelmaat verkozen tot beste alles in 1 pakket. Wie een alles in 1 pakket bij Ziggo afsluit profiteert van een aantal grote voordelen. Zo maakt Ziggo Sport standaard onderdeel uit van alles in 1 abonnementen bij Ziggo. Daarmee kunt u Formule 1 live volgen, maar ook het topvoetbal uit de Spaanse en Engelse hoogste afdeling. Tegen meerkosten is ook Ziggo Sport Totaal verkrijgbaar. Hierbij kunt u als Ziggo abonnee ook nog eens live Champions League volgen, maar ook diverse tennistoernooien, golftoernooien, de NBA, NASCAR en Rugby en Golf.Een ander zeer groot voordeel voor Ziggo klanten is “Ziggo Go”. Daarmee kan online televisie worden gekeken op laptop, tablet en smartphone. Bovendien kan dit ook buitenshuis! -
Hoe kan ik overstappen naar Ziggo?
In de vergelijker kunt u de providers met elkaar vergelijken en bepalen of Ziggo voor u de beste keuze is. Vervolgens kunt u kiezen voor de gewenste provider en uw gegevens verder invullen. Bij uw bestelling kunt u ook kiezen voor de overstapservice. Kiest u voor de overstapservice, dan zegt Ziggo het contract bij uw oude provider voor u op. Belangrijk is wel dat u voordat u de overstapservice in gang zet, dat u zeker weet dat uw contract afloopt. Hiermee voorkomt u een opzegboete van uw oude aanbieder. -
Hoe werkt het met de installatie van internet, tv en bellen bij Ziggo?
U hoeft bij Ziggo niet bang te zijn dat u de producten niet krijgt geïnstalleerd. De ondersteuning is bijzonder uitgebreid en naast de instructies die u ontvangt bij u doe-het-zelf installatiepakket wordt er op de website van Ziggo stilgestaan bij het installeren van internet, tv en bellen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/installeren/#Nieuw-installatiepakket. Voor de installatie van televisie wordt hier hulp geboden:https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/#nieuw-installatie-pakket. Ziggo geeft aan dat de installatie binnen 10 minuten zelf moet kunnen worden afgerondIndien u er toch niet helemaal uitkomt biedt Ziggo ook telefonische ondersteuning via 0900-1884 (gebruikelijke belkosten). Mocht u er overigens helemaal niet uitkomen, dan komt er een monteur langs om uw Ziggopakket te installeren. Dat is de zekerheid du heeft met de installatiegarantie van Ziggo. -
Kan ik mijn telefoonnummer meenemen naar Ziggo?
Uw nummer behouden kan bij Ziggo tot en met 2 nummers. U kiest daarvoor bij het bestelproces voor “nummerbehoud”, dan neemt Ziggo contact op met uw oude aanbieder om uw telefoonabonnement stop te zetten en uw nummer mee te nemen naar Ziggo. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Het is belangrijk dat u uw telefoonnummer niet zelf opzegt. Dit kan er voor zorgen dat u uw telefoonnummer niet meer kunt meenemen. Wanneer u kiest voor “nummerbehoud” staat dit nog los van uw internet en/of televisie abonnement. Door te kiezen voor de “overstapservice” van Ziggo wordt uw oude contract hiervoor ook opgezegd. Beëindig uw contract overigens niet voortijdig indien u een opzegboete wilt voorkomen -
Als ik overstap, betaal ik dan niet dubbel?
Met de overstapservice van Ziggo ontvangt u niet twee facturen voor internet, tv en bellen voor dezelfde tijdseenheid. Internet, bellen en tv bij Ziggo wordt indien van toepassing ook nog eens allemaal keurig op één nota vermeld. U voorkomt met de overstapservice niet alleen dubbele kosten, u kunt ook gewoon gebruik blijven maken van tv, internet en bellen als u voor deze abonnementen hebt gekozen. De overstapservice laat alles netjes op elkaar aansluiten: het geeft u de garantie dat Ziggo uw oude contract voor u opzegt én het contract bij Ziggo pas in laat gaan op het moment dat uw oude contract is beëindigd. -
Hoe kan ik Ziggo opzeggen?
Wanneer u helemaal geen internet, tv of bellen meer wilt afnemen van een andere provider, dan kunt u uw Ziggo abonnement opzeggen. Dat kan op verschillende manieren:Online via: https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/klantgegevens/opzeggen/formulier/ of via telefoon:0900 – 1884 (gebruikelijke belkosten).Uw contract bij Ziggo beëindigen en bij een andere provider een abonnement afsluiten? De eenvoudigste weg is gebruik te maken van de overstapservice via de vergelijker op Aanbiedercheck. Uw nieuwe provider zal dan namens u het contract bij uw Ziggo opzeggen.
Waarom Aanbiedercheck
-
Eerlijk vergelijk van alle aanbieders
- Advies op u afgestemd / Met persoonlijke overstapadviseur
- Goedkoper dan bij aanbieder zelf
- 14 dagen bedenktijd